czwartek, 26 czerwca 2014

Moje zapachy




Przyszedł czas na zaprezentowanie mojej małej kolekcji perfum. Chyba każdy kobieta czuje się pewniej mając na sobie krople swojego ulubionego zapachu. Nie ukrywam, że nie potrafię ominąć perfumerii obojętnie. A najchętniej przyciągam do siebie słodkie zapachy, ale z nutką tajemniczości.



HUGO BOSS INTENSE
"Sztuka zmysłowego uwodzenia. Sztuka uwodzenia to mistrzowski balans między obdarzaniem a braniem. Dla wzniecenia w nim namiętności, posłuży się swym całym doświadczeniem i wdziękiem. I jej upajającym zapachem."


NUTY ZAPACHOWE:
nuty głowy: akord tlenowy, kumkwat, przyprawy.
nuty serca: jaśmin, waniliowa orchidea, róża.
baza: drewno sandałowe, paczula, piżmo, ambra, styraks

Zapach idealny w okresie jesienno-zimowym. A szczególnie na wieczory we dwoje. Zakochałam się w nim i mając go na swojej skórze czuje się bardziej zmysłowa i seksowna ;) Jest dosyć ciężki i bardzo długo utrzymuje się na ciele. 




SI GIORGIO ARMANI
"Si to mój hołd dla współczesnej kobiecośći. To nieodparte połączenie wdzięku, siły i niezależności" Giorgio Armani. 

NUTY ZAPACHOWE:
 nuty głowy: liść czarnej porzeczki
nuty serca: frezja, róża
nuta bazy: wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne

Jeden z nowszych perfum zarówno na rynku jak i w mojej małej kolekcji, ale i najmniej przeze mnie używany. Bardzo słodki chwilami aż za bardzo nawet jak na mój gust. Ten zapach kocha się lub nienawidzi. Jednak ma w sobie to "coś" co sprawia, że chcę po niego sięgać.Kilka komplementów usłyszałam mając go na sobie. Dostałam go od ojca, więc narzekać nie wypada. :)




HUGO BOSS NUIT POUR FEMME

"Boss Nuit Pour Femme symbolizuje kultową „małą czarną” i te wieczory, w które chętnie ją zakładamy. To zapach dla kobiet o określonym stylu i guście, lubiących wyzwania"


NUTY ZAPACHOWE:
 nuty głowy: brzoskwinia, aldehydy
nuty serca: nuty kwiatowe, jaśmin, fiołek 
nuta bazy: mech, drzewo sandałowe


Zapach totalnie mój! Moim zdaniem bardzo oryginalny. Uwielbiam go używać szczególnie wiosną gdy pierwsze kwiaty rozkwitają, a ptaszki zaczynają świergolić. Poprawia mi nastrój, a czarna buteleczka wygląda bardzo tajemniczo i elegancko. Niestety nie pozostało mi go już za wiele dlatego staram się oszczędzać. 




MISS DIOR SCENT COLLECTION
  • Miss Dior EAU DE PARFUM
  • Miss Dior EAU TOILETTE
  • Miss Dior BLOOMING BOUQUET
  • Miss Dior EAU FRAICHE
Każda z miniaturek ma po 5 ml i każda pachnie obłędnie. Od zawsze marzyłam o perfumach Miss Dior EDP jednak cena trochę odstrasza.(Kiedyś i tak będą w moim posiadaniu!) Na amazon.com można dostać taki zestaw za nieco ponad 55$.




Czyż nie wyglądają uroczo?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz